انجمن شاهنامه خوانی پیوندِ مهر

نامۀ باستان ویرایش دکتر کزازی

انجمن شاهنامه خوانی پیوندِ مهر

نامۀ باستان ویرایش دکتر کزازی

نوروز و شاهنامه خوانی

 با درود به دوستان گرامی 

نوروز آمد و ما با خوشی و ناخوشی هایمان همراهش شدیم. امیدوارم سالی پر از نیکی داشته باشید. از همراهی شما در سال و سالهای پیشین بسیار سپاسگزارم.


کم کم باید شاهنامه ها را باز کنیم و با یاری شما داستان ها را دنبال کنیم.

پیروز باشید.


نظرات 5 + ارسال نظر
پروانه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

این پیام از یکی از پست های وبلاگ قبلی که متن سخنرانی دکتر کزازی در آنجا بود آمده است با خواندن این پیام بسیار خوشحال شدم :

مهرگان - متن سخنرانی دکتر کزازی در همایش مهر مولانا
سلام باتشکرازاینکه این مطلب روبه نمایش گذاشتید من این ترم بادکترکزازی درس شاهنامه گرفتم من دانشجو ارشد دانشگاه ملایر هستم ولی به خاطرافتخارشاگردی دکترکزازی مهمان امدم کرمانشاه اما هنوز مفتخر نشدم استاد روببینم قراره 29 فزودین تشریف بیارن واقعا ایشون ازمفاخر کرمانشاه هستند

راضیه

پنجشنبه 22 فروردین 1392 ساعت 01:05

فلورا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

درود به دوستان
برای یکایک یاران گرامی این سرای سبز، سالی سرشار از شور و سرور آرزومندم

فرانک سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ق.ظ

درود بر پروانه بانو
بانوی آرامش و لبخند
همایون بادت این روز و همه روز.
مانا باشید و سرایتان همیشه پر رونق.
و دوباره می آییم برای شاهنامه خوانی امید که تلاش هایمان بیش تر شود و شاهنامه را چنان دوره کنیم که روان فردوسی خوشنود و روان نیکان ایرانی پر سرور شود.
برای تمامی همراهان انجمن شاهنامه خوانی پیوند مهر روززهایی پویا و پرامید و شاد آرزو می کنم.

مرتضی امینی پور یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ http://kamyab7.blogfa.com

با درود و شادباش سال نو به همه دوستان...
به یاری یزدان این خانه همچنان برقرار و با دوام و زنده باشد.
دلم برای بحث ها و گفتگو ها و آموختن از دوستان عزیز بسیار تنگ شده و بیصبرانه منتظر آغاز دوباره داستان هستم...
شاداب باشید و سربلند و سبز

نیره شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://bahareman.blogsky.com/

درود و آرزوی سالی نکو
این سرای همیشه آباد و برقرار باد.
برای یکایک دوستان این خانه ی خرم، ارزوی روزگاران بهاری و شادمانه دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد